Adıyaman’da tartıştığı eşini öldürüp, intihar etti

Adıyaman'ın Tut ilçesinde, 45 yaşındaki bir kişi, tartıştığı eşini tabancayla öldürdükten sonra intihar etti.
Adıyaman'ın Tut ilçesinde, 45 yaşındaki bir kişi, tartıştığı eşini tabancayla öldürdükten sonra intihar etti.
ADIYAMAN (İGFA) - Alınan bilgiye göre olay, dün gece geç saatlerinde ilçeye bağlı Akçatepe köyünde meydana geldi.
45 yaşındaki Erdem Kılavuz ile eşi Zeliha Kılavuz arasında bilinmeyen nedenle tartışma çıktı.
Kısa sürede büyüyen tartışma sırasında Erdem Kılavuz üzerinde bulunan tabancayla eşi Zeliha Kılavuz'a ateş etti. Kadın, kanlar içinde yere yığılırken, Erdem Kılavuz ise bu kez aynı tabancayı başına dayayarak ateşledi.
Silah sesini duyanların ihbarıyla adrese gelen sağlık ekiplerinin kontrolünde 4 çocuk sahibi Kılavuz çiftinin yaşamını yitirdiğini belirledi.
Çiftin cenazeleri otopsi için Tut Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı.
Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Başkan Görgel; “Şehrimizin Her Noktasında Yoğun Bir Çalışma Yürütüyoruz”
- Başkan Görgel, Minik Öğrencileri Ağırladı
- Büyükşehir, Dulkadiroğlu Egemenlik Mahallesi’nde de Asfalt Mesaisine Başladı
- Büyükşehir’in Genç KAMEK Kurslarında Kayıt Zamanı; Başvurular Başladı
- KMTSO Başkanı Buluntu: “Kahramanmaraş’ı Güçlü Yarınlara Taşıyacağız”
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN

Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.