Afşin Meslek Yüksekokulu’nda Mezuniyet Coşkusu Yaşandı

Afşin Meslek Yüksekokulu’nda 2025-2026 eğitim öğretim yılı mezuniyet töreni düzenlendi.
Törene Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. İbrahim Taner Okumuş, Afşin Kaymakamı Muammer Sarıdoğan, Belediye Başkan Vekili Ahmet Biçici, Afşin Cumhuriyet Başsavcısı Hüseyin Arık, Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Ejder Berk, Afşin Sağlık Yüksekokulu Müdürü Prof. Dr. Tuncay Yeşilkaynak, Afşin Meslek Yüksekokulu Müdürü Doç. Dr. Nurettin Koca, Afşin İlçe Jandarma Komutanı Üsteğmen Fatih Küpçü, Afşin İlçe Emniyet Müdürü Bahadır Taphasan, Afşin Devlet Hastanesi Başhekimi Uzman Dr. Fikri Şirin, akademik ve idari personel ile öğrenciler ve aileleri katıldı.

Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın ardından başlayan programda okul birincisi Maden Teknolojisi Programı öğrencisi Arda Akboğa mezunlar adına bir konuşma yaptı. Akboğa, eğitim hayatları boyunca kendilerine destek veren ailelerine ve akademisyenlere teşekkür ederek mezuniyet sevincini paylaştı.

Afşin Meslek Yüksekokulu Müdürü Doç. Dr. Nurettin Koca konuşmasında, iki yıllık eğitim sürecini başarıyla tamamlayan öğrencileri tebrik etti. Öğrencilerin görev alacakları her alanda topluma fayda sağlayan, sorumluluk sahibi bireyler olarak çalışmalarını temenni eden Koca, ailelere ve üniversite yönetimine desteklerinden dolayı teşekkür etti.

Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. İbrahim Taner Okumuş ise mezun öğrencilerin önemli bir başarıya imza attığını belirterek, akademik ve idari personelin özverili çalışmalarına dikkat çekti. Mezunlara seslenen Rektör Okumuş, meslek hayatlarında hangi alanda görev yaparlarsa yapsınlar işlerini en iyi şekilde yapmaları gerektiğini ifade ederek üniversite ile bağlarını sürdürmelerini istedi.

Afşin Kaymakamı Muammer Sarıdoğan da konuşmasında mezun öğrencilerin ülkenin geleceğinde önemli sorumluluklar üstleneceğini belirterek, gençlere özgüvenlerini ve çalışma azimlerini korumaları tavsiyesinde bulundu. Sarıdoğan, öğrencilerin gittikleri her yerde Afşin’i ve Kahramanmaraş’ı en iyi şekilde temsil edeceklerine inandığını ifade etti.

Program kapsamında Afşin Meslek Yüksekokulu’na verdiği katkılar dolayısıyla Şef Nami Alagöz’e, Rektör Prof. Dr. İbrahim Taner Okumuş tarafından plaket takdim edildi.
Törende protokol üyeleri ve bölüm başkanı akademisyenler tarafından tüm öğrencilere başarı belgeleri verildi. Maden Teknolojisi Programı öğrencisi Arda Akboğa ile Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Programı öğrencileri Adile İmrak ve Beytullah Saylavcı’ya ise plaket ve belgeleri protokol üyeleri tarafından takdim edildi.
Mezuniyet andının okunmasının ardından öğrenciler keplerini havaya fırlatarak mezuniyet coşkusunu yaşadı. Program, toplu fotoğraf çekimiyle sona erdi.

Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN

Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.