Bakan Koca ’yasa peşlerinde’ diyerek paylaştı

İstanbul Kadıköy'de hasta taşıyan ambulansın önünün kesilmesi anına ilişkin videoyu sosyal medya hesabından paylaşan Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, "İzleyin, bu iki şahısta insanlık göremeyeceksiniz. Yasa peşlerinde" dedi.
İstanbul Kadıköy'de hasta taşıyan ambulansın önünün kesilmesi anına ilişkin videoyu sosyal medya hesabından paylaşan Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, "İzleyin, bu iki şahısta insanlık göremeyeceksiniz. Yasa peşlerinde" dedi.
ANKARA (İGFA) - Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, sosyal medya hesabından İstanbul Kadıköy'de hasta taşıyan ambulansın önünün kesilmesine yönelik bir paylaşımda bulundu.
Bakan Koca paylaşımında, İstanbul Kadıköy'de ambulansla hasta taşıyan sağlıkçıların yaşadığı olayı "akılalmaz olay" olarak sosyal medya hesabına taşıdı.
"Bir motosikletteki iki şahıs ambulansa yol vermemekte direttiler" diyen Bakan Koca, paylaşımında, "Hastayı görmek istediler. Sonunda gördüler. İzleyin, bu iki şahısta insanlık göremeyeceksiniz. Yasa peşlerinde" ifadelerini kullandı.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Onikişubat Belediyesi’nin Evlilik Okulu’nu tamamlayan ilk 50 çift sertifikalarını aldı
- Afşin’in Kırsal İnci Mahallesi’nin Yolları Büyükşehir ile Yenilendi
- Ağustos Fuarı Esnafını Bekliyor; Başvurular Başladı
- Kahramanmaraş'ta traktör devrildi! 50 yaşındaki sürücü hayatını kaybetti
- Başkan Görgel, AK Parti 180. Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı’na Katıldı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN

Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.