Bakan Şimşek: Az kazanandan az, çoktan çok!

Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, vergi düzenlemelerini içeren kanunun TBMM'de kabul edilmesi sonrasında değerlendirmelerde bulundu.
Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, vergi düzenlemelerini içeren kanunun TBMM'de kabul edilmesi sonrasında değerlendirmelerde bulundu.
ANKARA (İGFA) - Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, vergide adalet mesaj verdi. Şimşek, amaçlarının çok kazanandan çok, az kazanandan az vergi almak olduğunu vurguladı.
Bakan Şimşek, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Vergi düzenlemelerini içeren kanun Yüce Meclisimizde kabul edildi. Vergilemede adaleti ve etkinliği artırmayı, kayıt dışı ekonomiyle mücadeleyi hedefleyen bu yasa vatandaşlarımıza yük getirmiyor. Amacımız, çok kazanandan çok, az kazanandan az vergi almaktır. Vergi gelirlerinde sağlanan iyileşmeyi vatandaşlarımızın refahı ve ülkemizin istikrarı için verimli alanlara yönlendireceğiz. " ifadelerini kullandı.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Andırın’ın Ana Arteri Göksun Caddesi Baştan Sona Yenileniyor
- Başkan Görgel; “Şehrimizin Her Noktasında Yoğun Bir Çalışma Yürütüyoruz”
- Başkan Görgel, Minik Öğrencileri Ağırladı
- Büyükşehir, Dulkadiroğlu Egemenlik Mahallesi’nde de Asfalt Mesaisine Başladı
- Büyükşehir’in Genç KAMEK Kurslarında Kayıt Zamanı; Başvurular Başladı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN

Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.