Başkan Akpınar’ın Kadir Gecesi Mesajı

Dulkadiroğlu Belediye Başkanı Mehmet Akpınar, Kadir Gecesi dolayısıyla mesaj yayınladı.
Mesajında Kadir Gecesi’nin maneviyatına değinen Başkan Akpınar, şunları söyledi: “On bir ayın sultanı Ramazan ayının kutlu gecesi Kadir Gecesi’ni idrak ediyoruz. Başı rahmet, ortası mağfiret, sonu da cehennemden kurtuluş olan mübarek Ramazan ayını en güzel şekilde yaşıyoruz. Bu güzel ay içerisinde yer alan ve bin aydan daha hayırlı olan ve kitabımız Kur'an-ı Kerim'in indirilmeye başlandığı Kadir Gecesi’ne kavuşmanın sevincini ve mutluluğunu yaşıyoruz. Bu güzel gecenin hoşgörü ortamının gelişmesine ve güçlenmesine vesile olması yüce Allah’tan niyaz ediyorum. Dualarımızdan eksik etmediğimiz Filistinli kardeşlerimiz başta olmak üzere, tüm İslam alemine huzur ve barış gelmesini temenni ediyorum.Bu duygu ve düşüncelerle bu güzel gecenin hayırlı ve mübarek olmasını diliyorum”.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Onikişubat Belediyesi’nin Evlilik Okulu’nu tamamlayan ilk 50 çift sertifikalarını aldı
- Afşin’in Kırsal İnci Mahallesi’nin Yolları Büyükşehir ile Yenilendi
- Ağustos Fuarı Esnafını Bekliyor; Başvurular Başladı
- Kahramanmaraş'ta traktör devrildi! 50 yaşındaki sürücü hayatını kaybetti
- Başkan Görgel, AK Parti 180. Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı’na Katıldı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN

Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.