Başkan Görgel: “Hemşehrilerimizle Bir Arada Olmayı Sürdüreceğiz”

Pınarbaşı Çınaraltı mevkiinde hayata geçirilmesi planlanan sosyal tesis alanında incelemelerde bulunan Başkan Fırat Görgel, bölgede vatandaşlarla da bir araya geldi.
Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Fırat Görgel; doğası, havası, yeşil alanları ve manzarasıyla şehrin en önemli turizm alanlarından Pınarbaşı Çınaraltı mevkiinde hayata geçirilmesi planlanan sosyal tesis alanında incelemelerde bulundu. Yapımı planlanan tesise ilişkin bilgiler alan Başkan Fırat Görgel, bölgede vatandaşların da yoğun ilgisiyle karşılaştı.
Vatandaşlarla sohbet eden ve taleplerini dinleyen Başkan Fırat Görgel, alan ziyaretine ilişkin yaptığı değerlendirmede, “Bugün şehrimizin en güzel turizm alanlarından Pınarbaşı Çınaraltı bölgesindeyiz. Bu alanda planladığımız Çınaraltı Sosyal Tesisi’ne ilişkin istişarelerde bulunduk. Büyükşehir Belediyesi olarak Şairler Tepesi, Ali Kayası ve Çamlıca’nın ardından inşallah bu alanda da uluslararası standartlara uygun ve son derece modern bir tesis hayata geçireceğiz. Yeme içme alanları, sosyal donatıları, yeşil alanları, manzarası ve atmosferiyle şehrimizin turizm katma değerini artıracak bir proje olacak. Saha ziyaretimiz esnasında hemşehrilerimizle de bir araya geldik, sohbet ettik. İnşallah şehrimizin her bir noktasında hemşehrilerimizle bir arada olmayı sürdüreceğiz” dedi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Şehit Kerem Erdem Güngör'ün adını taşıyan konferans salonu açıldı
- Dereköy’de Er Meydanı Kuruluyor: 23. Geleneksel Güreş Festivali İçin Geri Sayım
- Büyükşehir, Yavuz Selim Mahallesi’nin Yollarını 60 Milyonluk Yatırımla Yeniledi
- Andırın’ın Ana Arteri Göksun Caddesi Baştan Sona Yenileniyor
- Başkan Görgel; “Şehrimizin Her Noktasında Yoğun Bir Çalışma Yürütüyoruz”
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN

Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.