Başkan Görgel’den Türkiye Noterler Birliği Başkanı Alıcı’ya Tebrik

Büyükşehir Belediye Başkanı Fırat Görgel, Türkiye Noterler Birliği Başkanlığına seçilen Kahramanmaraşlı Ahmet Alıcı’ya tebrik mesajı yayımladı. Başkan Görgel, “Kıymetli hemşehrimiz Ahmet Alıcı’yı tebrik ediyor, kendisine ve değerli yönetimine muvaffakiyetler diliyorum” dedi.

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Fırat Görgel, Türkiye Noterler Birliği’nin 54. Olağan Kongresi’nde Birlik Başkanlığına seçilen Kahramanmaraşlı Ahmet Alıcı’yı yayımladığı mesajla tebrik etti. Kongrede, uzun yıllardır hukuk camiasında çeşitli görevlerde bulunan ve Kahramanmaraşlı Ahmet Alıcı, Türkiye Noterler Birliği Başkanlığı görevine seçildi.

Bir tebrik mesajı yayımlayan Büyükşehir Belediye Başkanı Fırat Görgel, Ahmet Alıcı’nın bu önemli göreve seçilmesinden duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Görgel mesajında, “Türkiye Noterler Birliği’nin 54. Olağan Kongresi’nde Birlik Başkanı seçilen kıymetli hemşehrimiz Ahmet Alıcı’yı tebrik ediyor, kendisine ve değerli yönetimine muvaffakiyetler diliyorum” ifadelerini kullandı.


Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Dereköy’de Er Meydanı Kuruluyor: 23. Geleneksel Güreş Festivali İçin Geri Sayım
- Büyükşehir, Yavuz Selim Mahallesi’nin Yollarını 60 Milyonluk Yatırımla Yeniledi
- Andırın’ın Ana Arteri Göksun Caddesi Baştan Sona Yenileniyor
- Başkan Görgel; “Şehrimizin Her Noktasında Yoğun Bir Çalışma Yürütüyoruz”
- Başkan Görgel, Minik Öğrencileri Ağırladı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN

Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.