Başkan Okay’ın Berat Kandili Mesajı

Dulkadiroğlu Belediye Başkanı Necati Okay, Berat Kandili dolayısıyla bir mesaj yayınladı.
Mesajında dua temennisinde bulunan Başkan Okay, şunları söyledi: “Bağışlanma, af ve günahlardan arınma gecesi olan Berat Kandilimiz, bizlere manevi bir nefes aldırma, kendimizi sorgulama ve gönül dünyamızı temizleme fırsatı sunmaktadır. Başta aziz hemşerilerim olmak üzere, tüm İslam aleminin, Berat Gecesi’ni canı gönülden kutluyorum. Ramazan ayına, günah yüklerimizden arınmış gönüllerle, berat etmiş olarak girebilmeyi Yüce Allah’tan niyaz ediyor, sizleri en kalbi duygularla selamlıyorum. Allah’a emanet olun.”
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Yangında Hayatını Kaybeden Vatandaşlar Son Yolculuğuna Uğurlandı
- Büyükşehir, Dulkadiroğlu’nda Asfalt Mesaisini Kesintisiz Sürdürüyor
- Afşin Millet Bahçesi Yeni Yüzüyle Hizmete Hazırlanıyor
- Büyükşehir’den Elbistan’daki 15 Mahalle Mezarlığına Kapsamlı Hizmet
- Büyükşehir’den Gerçeği Aratmayan Kurtarma Tatbikatı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN

Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.