Başkan Şimşek’ten Öğrenci Servislerine Anlamlı Ziyaret

Gölbaşı Belediye Başkanı Ramazan Şimşek’in, ulaşım sıkıntısı yaşayan öğrenciler için Aralık ayında uygulamasını başlattığı ücretsiz öğrenci servislerini yeni dönemde ziyaret etti. Hayata geçirdiği projelere bir yenisini daha ekleyen Başkan Ramazan Şimşek, okul servisi uygulamasını yerinde gördü, öğrencilerle sohbet etti.
“Öğrenciler bizim geleceğimiz”
Okul servisinde öğrencilerle buluşan Başkan Şimşek öğrencilerin sorunlarıyla bizzat ilgilendi, servis uygulamasını yerinde denetledi. Samimi görüntülere sahne olan ziyaret öğrencilerin yüzünü güldürdü. Uygulamanın yeni dönemde de devam edişinden duyduğu mutluluğu dile getiren Şimşek, yaptığı konuşmada “Öğrencilerimiz bizim geleceğimiz. Onların en iyi koşullarda eğitime ulaşmalarını sağlamak da belediye olarak bizim vazifemiz. Soğuk kış günlerinde elimizdeki tüm imkanları seferber ederek yavrularımız için bu ücretsiz okul servisi projesini hayata geçirdik. Görüyorum ki Gölbaşılı çocuklarımızın yüzü gülüyor. Bu bizim için en büyük mutluluk” ifadelerini kullandı.
Yaptıklarımız, yapacaklarımızın teminatıdır
Vatandaşa hizmeti sürdürmek ve hayat koşullarını iyileştirmek için yılmadan çalıştıklarını belirten Gölbaşı Belediye Başkanı Ramazan Şimşek “Aralık ayında başlattığımız uygulama ile belediyemize ait araçlar ve hizmet alımlarıyla toplamda 6 araç ile ulaşım sıkıntısı yaşayan öğrencilerin ücretsiz taşınmasını sağlamaya başladık. Sosyal belediyecilik anlayışımızla Gölbaşılılara verdiğimiz hizmeti her alanda devam ettireceğiz. Gencinden yaşlısına kadar her yaştan vatandaşımıza gereken özeni ve desteği vereceğiz. Bugüne kadar hayata geçirdiğimiz projeler ileride yapacaklarımızın teminatıdır” dedi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Dereköy’de Er Meydanı Kuruluyor: 23. Geleneksel Güreş Festivali İçin Geri Sayım
- Büyükşehir, Yavuz Selim Mahallesi’nin Yollarını 60 Milyonluk Yatırımla Yeniledi
- Andırın’ın Ana Arteri Göksun Caddesi Baştan Sona Yenileniyor
- Başkan Görgel; “Şehrimizin Her Noktasında Yoğun Bir Çalışma Yürütüyoruz”
- Başkan Görgel, Minik Öğrencileri Ağırladı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN

Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.