Bir kadın eski sevgilisi tarafından darp edildi

Keşan'da bir kadın, eski sevgilisi tarafından tehdit ve darp edildiği iddiasıyla polise başvurdu.
Keşan'da bir kadın, eski sevgilisi tarafından tehdit ve darp edildiği iddiasıyla polise başvurdu.
Erdoğan DEMİR / EDİRNE (İGFA) -14 Mart Salı günü saat 14:00'te İspat Cami Mahallesi Leylek Sokak'ta yaşanan olayda, R.G. isimli müşteki, eski sevgilisi T.A.'nın kendisini telefonla taciz ettiğini ve tehdit ettiğini beyan etti.
Müşteki, T.A.'nın daha önce de belinde bulundurduğu silahı göstererek kendisini tehdit ettiğini, 14 Mart günü ise park'a konuşmak için çağırdığını ve arkadaşlık etme konusunda ısrarcı olduğunu ifade etti. R.G., T.A.'nın arkadaşlık teklifini kabul etmeyince çenesini ve sol kolunu sıktığını ve avucunun içine 9x19 çapında fişek bıraktığını söyledi. Şüpheli T.A., R.G.'ye abisini vuracağı tehdidinde de bulundu ve hakaretlerde bulundu.
Olayla ilgili R.G.'nin beyanı doğrultusunda tahkikata başlanıldı.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Büyükşehir’den Elbistan’daki 15 Mahalle Mezarlığına Kapsamlı Hizmet
- Büyükşehir’den Gerçeği Aratmayan Kurtarma Tatbikatı
- Büyükşehir’den Afşin’e 3 Yeni Halı Saha, Çocuklara Yeni Oyun Alanı
- Başkan Mehmet Akpınar’dan Öğrencilere Karne Mesajı
- Onikişubat Belediyesi’nin Evlilik Okulu’nu tamamlayan ilk 50 çift sertifikalarını aldı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN

Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.