Büyükşehir, Azerbaycan Bulvarı’nı Renklendiriyor

Büyükşehir Belediyesi, şehrin en işlek arterlerinden Azerbaycan Bulvarı’nda refüjleri rengârenk çiçeklerle donatıyor
Yeni Kahramanmaraş’ın imar ve inşası noktasında alt ve üstyapı yatırımlarını kesintisiz sürdüren Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi, kent estetiğini sağlamak için de peyzaj ve bitkilendirme uygulamalarına devam ediyor.
Bu kapsamda Park ve Bahçeler Şube Müdürlüğü ekiplerince şehrin en işlek arterlerinden Azerbaycan Bulvarı’nda çiçek dikimi, toprak tesviye ve peyzaj uygulamaları gerçekleştiriliyor. Orta refüjler rengârenk çiçeklerle donatılırken gerçekleştirilen çalışmalar vatandaşların beğenisini kazandı.
“Yeşil Alanların Sayısı Artıyor”
Mehmet Bayanı, “Şehrimizin çiçeklerle donatılması çok güzel. Çiçekler şehrimizi güzelleştiriyor. Ayrıca bitkilerin doğaya da faydası var. Bu çalışmaları çok değerli buluyorum” dedi. Ömer Faruk Çayır ise, “İzmir’de üniversite okuyorum. Kahramanmaraş’a 5 ayda bir geliyorum.
En son geldiğime göre şimdi çok şey değiştiğini görebiliyorum. Deprem dolayısıyla şehrimizde ağaç ve çiçek gibi bitkiler azalmıştı. Şehrimiz adeta griye dönmüştü. Zaman geçtikçe bu noktada da ileriye gidiliyor. Yeşil alanların sayısı zamanla daha da artıyor. Çalışmalarından dolayı Büyükşehir Belediyesine teşekkür ediyorum” diye konuştu.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Andırın’ın Ana Arteri Göksun Caddesi Baştan Sona Yenileniyor
- Başkan Görgel; “Şehrimizin Her Noktasında Yoğun Bir Çalışma Yürütüyoruz”
- Başkan Görgel, Minik Öğrencileri Ağırladı
- Büyükşehir, Dulkadiroğlu Egemenlik Mahallesi’nde de Asfalt Mesaisine Başladı
- Büyükşehir’in Genç KAMEK Kurslarında Kayıt Zamanı; Başvurular Başladı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN

Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.