Büyükşehir’den 19 Mayıs’ta Gençlere İnternet Hediyesi

Büyükşehir Belediyesi, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nda “Kahraman Gençlik” uygulamasını akıllı cihazlarına yükleyerek görevi tamamlayan tüm gençlere haftalık 2 GB internet hediye edecek.
Başkan Fırat Görgel öncülüğünde gençlere yönelik faaliyetlerini artırarak sürdüren, çeşitli kültür sanat etkinlikleri ve atölyeleri gençlerle buluşturan Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nda da özel bir çalışma yapıyor. Büyükşehir Belediyesinin “Kahraman Gençlik” uygulamasını akıllı cihazlarına indirerek 19 Mayıs’ta Büyükşehir Belediye Başkanı Fırat Görgel’in sosyal medya hesaplarından birini takip eden tüm gençlere haftalık 2 GB internet hediye edilecek. Kahraman Gençlik uygulamasını akıllı cihazlarına indirerek kayıt olan gençler, hem Büyükşehir Belediyesinin etkinlik ve faaliyetlerinden haberdar olurken hem de 2 GB internet kazanma fırsatı yakalayacak. Kahraman Gençlik uygulaması; İOS cihazlarda App Store’den, Android cihazlarda ise Play Store üzerinden indirilebiliyor. Uygulamada 19 Mayıs haricinde de sürekli çeşitli görevlerle internet ve hediye kazanma şansı devam edecek. Yapılan açıklamada, etkinliğin 19 Mayıs’ta başlayıp 20 Mayıs itibariyle sona ereceği, kazanılan 2 GB internetin de 7 gün içerisinde hatlara tanımlanacağı belirtildi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Şehit Kerem Erdem Güngör'ün adını taşıyan konferans salonu açıldı
- Dereköy’de Er Meydanı Kuruluyor: 23. Geleneksel Güreş Festivali İçin Geri Sayım
- Büyükşehir, Yavuz Selim Mahallesi’nin Yollarını 60 Milyonluk Yatırımla Yeniledi
- Andırın’ın Ana Arteri Göksun Caddesi Baştan Sona Yenileniyor
- Başkan Görgel; “Şehrimizin Her Noktasında Yoğun Bir Çalışma Yürütüyoruz”
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN

Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.