Büyükşehir’in Ahşap Oyma Atölyesi Katılımcıların Beğenisini Kazandı

Büyükşehir Belediyesinin Ahşap Oyma Atölyesi, el sanatları ve oymacılığa ilgi duyan katılımcılarla buluştu. Piazza AVM’de düzenlenen etkinliğe yüzlerce vatandaş katılım sağladı.
Sosyal belediyecilik çerçevesinde kültürel ve sosyal faaliyetlerini artırarak sürdüren Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi, el sanatları ve oymacılığa ilgi duyan vatandaşlar için Ahşap Oyma Atölyesi düzenledi.

Piazza AVM’de düzenlenen atölyede katılımcılar, tasarladıkları şekilleri ahşap üzerine işleyerek birbirinden güzel ve değerli ürünler ortaya çıkardı.

Yaklaşık 4 saat süren etkinliğe yüzlerce vatandaş katılım sağladı. Etkinliğin çok faydalı ve eğlenceli geçtiğini belirten katılımcılar, Büyükşehir Belediyesi ve Piazza AVM’ye teşekkür etti. Büyükşehir Belediyesinden yapılan açıklamada, birbirinden eğlenceli ve öğretici atölyelerin belirli periyotlarla vatandaşlarla buluşmaya devam edeceği belirtildi.




Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Andırın’ın Ana Arteri Göksun Caddesi Baştan Sona Yenileniyor
- Başkan Görgel; “Şehrimizin Her Noktasında Yoğun Bir Çalışma Yürütüyoruz”
- Başkan Görgel, Minik Öğrencileri Ağırladı
- Büyükşehir, Dulkadiroğlu Egemenlik Mahallesi’nde de Asfalt Mesaisine Başladı
- Büyükşehir’in Genç KAMEK Kurslarında Kayıt Zamanı; Başvurular Başladı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN

Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.