Cumhurbaşkanı Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Reisi ile telefonda görüştü

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı İbrahim Reisi ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı İbrahim Reisi ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi.
ANKARA (İGFA) - Cumhurbaşkanı Erdoğan ile İran Cumhurbaşkanı Reisi görüşmesinde, Türkiye ile İran ikili ilişkileri, bölgesel ve küresel konular ele alındı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan ve Reisi görüşmede, birbirlerinin Ramazan Bayramı'nı tebrik etti.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Yangında Hayatını Kaybeden Vatandaşlar Son Yolculuğuna Uğurlandı
- Büyükşehir, Dulkadiroğlu’nda Asfalt Mesaisini Kesintisiz Sürdürüyor
- Afşin Millet Bahçesi Yeni Yüzüyle Hizmete Hazırlanıyor
- Büyükşehir’den Elbistan’daki 15 Mahalle Mezarlığına Kapsamlı Hizmet
- Büyükşehir’den Gerçeği Aratmayan Kurtarma Tatbikatı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN

Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.