Dualarımız Birlik Ve Beraberliğimiz İçindi

Kanuni Mahallesi Kuba Cami’nde düzenlenen Berat Kandili programına katılan Dulkadiroğlu Belediye Başkanı Necati Okay, duaların vatanın ve milletin birlik ve beraberliği için edildiğini ifade etti. Kandil programı sonrasında vatandaşlara ikramlarda bulunan Başkan Okay, vatandaşların kendisine gösterdiği teveccühten duyduğu memnuniyeti dile getirdi.
Seçim çalışmalarını yoğun bir şekilde sürdüren Dulkadiroğlu Belediye Başkanı Necati Okay, Berat Kandili programına katıldı. Kanuni Mahallesi Kube Cami’nde yatsı namazı kılan Başkan Okay, namaz çıkışı vatandaşlarla hasbihal etti.
Vatandaşlara ikramda bulunan Başkan Okay, namaz sonrasında edilen dualara dikkat çekti. Berat gecesinde edilen duaların önemine değinen Başkan Okay, vatanın ve milletin bölünmez bütünlüğü için dua ettiklerini söyledi.
Vatandaşların gösterdiği yoğun ilgiye de teşekkür eden Başkan Okay, sözlerini şu şekilde sürdürdü: “Dua kapılarının ardına kadar açık olduğu bu kutlu günde milletimizin huzuru, vatanımızın bölünmez bütünlüğü, birlik ve beraberliğimiz için de dualar ettik. Böyle günlerde birlikte olmak son derece önemlidir. Vatandaşlarımızın burada bizlere gösterdiği teveccüh bizleri ayrıca mutlu etti. Bundan sonraki süreçte onlarla birlikte ilçemizi en güzel yarınlara taşıma adına gayret edeceğiz.”
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Yangında Hayatını Kaybeden Vatandaşlar Son Yolculuğuna Uğurlandı
- Büyükşehir, Dulkadiroğlu’nda Asfalt Mesaisini Kesintisiz Sürdürüyor
- Afşin Millet Bahçesi Yeni Yüzüyle Hizmete Hazırlanıyor
- Büyükşehir’den Elbistan’daki 15 Mahalle Mezarlığına Kapsamlı Hizmet
- Büyükşehir’den Gerçeği Aratmayan Kurtarma Tatbikatı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN

Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.