Düzce’de Tıp Merkezi’nde doktor skandalı!

Düzce'deki özel bir tıp merkezinde meydana gelen olayda doktorun hastaya yönelik davranışı bu kadarda olmaz dedirtti!
Düzce'deki özel bir tıp merkezinde meydana gelen olayda doktorun hastaya yönelik davranışı bu kadarda olmaz dedirtti!
Sibel KABASAKAL / DÜZCE (İGFA) - Alınan bilgiye göre olay Düzce Kültür Mahallesi'nde bulunan özel bir tıp merkezinde meydana geldi.
Rahatsızlanan kadın hasta tedavi olmak için özel bir tıp merkezinin aciline gitti. Muayene sırası kendisine geldiğinde doktora şikayetini anlattı.
Tabiri caizse doktor hastanın hastalığını beğenmeyerek hastayı muayene odasından kovdu. Durum karşısında kadın hasta o anları cep telefon kamerasına kaydetti.
Bir çok hastanın tedavi olmak için gittiği tıp merkezinde karşılaşılan bu durum sonrasında sağlığımız kimlere emanet sorusunu akıllara getirdi.
Doktorun hastasına yaptığı bu muamele sonrasında olayın yaşandığı tıp merkezi suskunluğunu koruyor.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Andırın’ın Ana Arteri Göksun Caddesi Baştan Sona Yenileniyor
- Başkan Görgel; “Şehrimizin Her Noktasında Yoğun Bir Çalışma Yürütüyoruz”
- Başkan Görgel, Minik Öğrencileri Ağırladı
- Büyükşehir, Dulkadiroğlu Egemenlik Mahallesi’nde de Asfalt Mesaisine Başladı
- Büyükşehir’in Genç KAMEK Kurslarında Kayıt Zamanı; Başvurular Başladı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN

Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.