Evlerinde Yalnız Yaşayan Yaşlıların Yemekleri Büyükşehir’den

Büyükşehir Belediyesi, evde yalnız yaşayan 65 yaş üstü vatandaşlara günlük sıcak yemek hizmetini aralıksız sürdürüyor. Haftanın 7 günü sağlanan hizmetten vatandaşlar büyük memnuniyet duyuyor.
Başkan Fırat Görgel öncülüğünde Türkiye’de sosyal belediyeciliğin en güzel örneklerini ortaya koymaya devam eden Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi, şehrin ulu çınarlarını da yalnız bırakmıyor.
Sağlık ve Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığınca evlerinde yalnız yaşayan 65 yaş üstü vatandaşlara ücretsiz sıcak yemek hizmeti sunuluyor. Büyükşehir Belediyesi mutfağında usta eller tarafından hazırlanan yemekler paketlenerek her gün kesintisiz bir şekilde vatandaşlara ulaştırılıyor. Haftanın 7 günü sağlanan sıcak yemek hizmeti yaşlıların da yüzünü güldürüyor.
“Her Gün Evimize Sıcak Yemek Getiriliyor”
Sıcak yemek hizmetinden faydalanan Kadriye Kenger, “Ben tek yaşıyorum, ailem yok. Her gün evime sıcak yemek getiriliyor. Büyükşehir Belediyemizden Allah razı olsun” dedi. Hacı İbrahim Demir, “Her gün evimize kadar sıcak yemek getiriliyor. Allah razı olsun” diye konuştu. Elife Dağlı ise, “Böyle hizmetlere ihtiyacım var. Sağ olsun Büyükşehir Belediyesi de her gün sıcak yemek getiriyor. Belediye Başkanımızdan Allah razı olsun, çok teşekkür ederim” ifadelerini kullandı.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Dereköy’de Er Meydanı Kuruluyor: 23. Geleneksel Güreş Festivali İçin Geri Sayım
- Büyükşehir, Yavuz Selim Mahallesi’nin Yollarını 60 Milyonluk Yatırımla Yeniledi
- Andırın’ın Ana Arteri Göksun Caddesi Baştan Sona Yenileniyor
- Başkan Görgel; “Şehrimizin Her Noktasında Yoğun Bir Çalışma Yürütüyoruz”
- Başkan Görgel, Minik Öğrencileri Ağırladı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN

Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.