KİÜ’de “Sıfır Atık” Farkındalık Etkinliği

Kahramanmaraş İstiklal Üniversitesi (KİÜ) tarafından “Sıfır Atık” farkındalık etkinliği düzenlendi.
KİÜ Sosyal Sorumluluk Proje Koordinatörlüğü ve Türkoğlu Meslek Yüksekokulu işbirliğiyle Çevre Haftası etkinlikleri kapsamında düzenlenen program, İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi Konferans Salonu’nda gerçekleştirildi.
KİÜ Rektörü Prof. Dr. İsmail Bakan, Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Burcu Erşahan, Genel Sekreter Ferat Karataşlı, akademik ve idari personelin yanı sıra, diğer kurum temsilcilerinin de katıldığı programda, sıfır atık anlayışıyla geri dönüşüme kazandırılabilecek ürünler ele alındı.
Çevre sorunları ile geri dönüşüm gibi konularda sunumların gerçekleştiği programda, Türkoğlu Meslek Yüksekokulu akademisyenleri Dr. Öğr. Üyesi Mehri Banu Erdem tarafından “Tersine Lojistik”, Öğr. Gör. Elif Bahar Kılınç tarafından “Çevre Kirliliği”, Öğr. Gör. Fatoş Ceren Şahin tarafından “Tekstil Atıkları ve Teskstil Atıklarının Yeniden Kullanımı”, Öğr. Gör. Züleyha Dal Konuş tarafından “Çevre Kirliliğinin Gıdalar Üzerine Etkileri ve Gıda Atıklarının Geri Dönüşümü” başlıkları altında katılımcılara bilgiler aktarıldı.
Etkinliğe katılan Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi Atık Yönetimi Şube Müdürlüğünden Çevre Mühendisi Abdussamet Hançerkıran’da, “Belediyelerde Atık Yönetimi” sunumu ile yerel yönetimlerin geri dönüşümde üsteleneceği görevlere ilişkin bilgiler verdi. Ardından Türkoğlu Meslek Yüksekokulu Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Mehmet Gök tarafından, katkıları dolayısıyla Hançerkıran’a teşekkür belgesi takdiminde bulunuldu.
Program, akademik ve idari personel ile öğrenciler tarafından getirilen atık malzemelerin geri dönüşüme kazandırılması için teslim edilmesi ile son buldu.

Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Dereköy’de Er Meydanı Kuruluyor: 23. Geleneksel Güreş Festivali İçin Geri Sayım
- Büyükşehir, Yavuz Selim Mahallesi’nin Yollarını 60 Milyonluk Yatırımla Yeniledi
- Andırın’ın Ana Arteri Göksun Caddesi Baştan Sona Yenileniyor
- Başkan Görgel; “Şehrimizin Her Noktasında Yoğun Bir Çalışma Yürütüyoruz”
- Başkan Görgel, Minik Öğrencileri Ağırladı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN

Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.