Onikişubat ve Dulkadiroğlu’nda 18 Mahallede Su Kesintisi Yaşanacak!

KASKİ Genel Müdürlüğü, depo bakım onarımı ve bağlantı çalışmaları dolayısıyla Dulkadiroğlu ve Onikişubat’ta toplam 18 mahallede 31 Temmuz Çarşamba günü 22.00 ile 1 Ağustos Perşembe günü 06.00 saatleri arasında içmesuyu kesintisi yapılacağını duyurdu.
6 Şubat depremlerinin ardından daha dayanıklı ve modern altyapı noktasında yatırımlarını kesintisiz sürdüren Kahramanmaraş Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü, depo bakım onarımı ve bağlantı çalışmaları dolayısıyla Onikişubat’ta; Hayrullah, Şazibey, Hacı Bayram Veli ve Dumlupınar mahalleleri ile Dulkadiroğlu’nda; Namık Kemal, Kanuni, Yavuz Selim, Genç Osman, Erkenez, Karaziyaret, Karataş, Mehmet Akif, Bahçelievler, Egemenlik, Yenişehir, Menderes, İsmetpaşa ve Kurtuluş mahallelerinde 31 Temmuz Çarşamba günü 22.00 ile 1 Ağustos Perşembe günü 06.00 saatleri arasında içmesuyu kesintisi yapılacağını duyurdu. Yapılan açıklamada, depo bakım onarımı ve bağlantı çalışmaları dolayısıyla yaşanacak içmesuyu kesintisine karşı vatandaşlar uyarıldı.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Andırın’ın Ana Arteri Göksun Caddesi Baştan Sona Yenileniyor
- Başkan Görgel; “Şehrimizin Her Noktasında Yoğun Bir Çalışma Yürütüyoruz”
- Başkan Görgel, Minik Öğrencileri Ağırladı
- Büyükşehir, Dulkadiroğlu Egemenlik Mahallesi’nde de Asfalt Mesaisine Başladı
- Büyükşehir’in Genç KAMEK Kurslarında Kayıt Zamanı; Başvurular Başladı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN

Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.