Rektör Yasım, Hastane Personeli ile Bayramlaştı

Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi (KSÜ) Rektörü Prof. Dr. Alptekin Yasım, KSÜ Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi çalışanları ile bayramlaştı.
Samimi bir atmosferde geçen bayramlaşma merasiminde Rektör Yasım’a, KSÜ Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi Başhekimi Prof. Dr. Sefa Resim ve Hastane Başmüdürü İbrahim Palabıyık ve hastane yöneticileri eşlik etti.

Hastane çalışanlarının tek tek bayramını kutlayan Yasım, tüm çalışanlara mutlu, huzurlu ve neşeli bir bayram geçirmeleri temennisinde bulundu.








Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Onikişubat Belediyesi’nin Evlilik Okulu’nu tamamlayan ilk 50 çift sertifikalarını aldı
- Afşin’in Kırsal İnci Mahallesi’nin Yolları Büyükşehir ile Yenilendi
- Ağustos Fuarı Esnafını Bekliyor; Başvurular Başladı
- Kahramanmaraş'ta traktör devrildi! 50 yaşındaki sürücü hayatını kaybetti
- Başkan Görgel, AK Parti 180. Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı’na Katıldı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN

Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.