Şırnak Valiliği duyurdu... 15 gün yasak!

Şırnak'ta Valilik gösteri, yürüyüş ve açık hava toplantıları 15 gün süreyle yasakladı.
Şırnak'ta Valilik gösteri, yürüyüş ve açık hava toplantıları 15 gün süreyle yasakladı.
ANKARA (İGFA) - Şırnak Valiliği, yasaklama kararını yazılı açıklamayla duyurdu.
Valilkten yapılan açıklamada, "Şırnak İli Merkez İlçe, Silopi ve Cizre ilçeleri sınırlarında bulunan Cudi Dağı Bölgesinde, bahse konu bölgelere gidebileceği değerlendirilen vatandaşların, mezkûr bölgelerdeki yasadışı unsurlardan ve bunlara yönelik alınacak tedbirlerden zarar görmemeleri açısından 4 Nisan'dan – 18 Nisan'a kadar 15 gün süreyle “Geçici Özel Güvenlik Bölgesi” ilan edilmiştir. Bahse konu bölgelere, vatandaşlarımızın can ve mal güvenlikleri bakımından girmeleri yasaklanmıştır" denildi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Onikişubat Belediyesi’nin Evlilik Okulu’nu tamamlayan ilk 50 çift sertifikalarını aldı
- Afşin’in Kırsal İnci Mahallesi’nin Yolları Büyükşehir ile Yenilendi
- Ağustos Fuarı Esnafını Bekliyor; Başvurular Başladı
- Kahramanmaraş'ta traktör devrildi! 50 yaşındaki sürücü hayatını kaybetti
- Başkan Görgel, AK Parti 180. Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı’na Katıldı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN

Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.