Yeni Dönemin İlk UKOME Toplantısı Yapıldı

Ulaşım Koordinasyon Merkezi’nde yeni dönemin ilk gündem toplantısı gerçekleştirildi. Paydaş kurumların katılımıyla yapılan toplantıda, şehirde ulaşımın iyileştirilmesi noktasında çeşitli kararlar alındı.
Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi öncülüğünde Ulaşım Koordinasyon Merkezi (UKOME) Olağan Gündem Toplantısı gerçekleştirildi. Büyükşehir Belediyesi Meclis Toplantı Salonu’nda gerçekleştirilen toplantıda paydaş kurum ve kuruluş temsilcileri de yer aldı.
Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Rüstem Keleş Başkanlığında yapılan toplantıda, şehir genelinde ulaşımın iyileştirilmesi ve geliştirilmesi noktasında çeşitli kararlar alındı. Ayrıca kavşak düzenlemeleri başta olmak üzere Onikişubat’ta sürücü kurslarının eğitim güzergâhının değiştirilmesi ve yedi emin otopark ücret tarifelerinde değişiklik gibi konular da görüşüldü. Toplantının hayırlara vesile olmasını temenni eden Rüstem Keleş, katkı sağlayan kurumlara teşekkür etti.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Dereköy’de Er Meydanı Kuruluyor: 23. Geleneksel Güreş Festivali İçin Geri Sayım
- Büyükşehir, Yavuz Selim Mahallesi’nin Yollarını 60 Milyonluk Yatırımla Yeniledi
- Andırın’ın Ana Arteri Göksun Caddesi Baştan Sona Yenileniyor
- Başkan Görgel; “Şehrimizin Her Noktasında Yoğun Bir Çalışma Yürütüyoruz”
- Başkan Görgel, Minik Öğrencileri Ağırladı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN

Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.