YÖK’ten YKS sonu mesajı

Türkiye genelinde YKS'nin sona ermesi ardından YÖK Başkanı Erol Özvar, ilgili bakanlık ve kurum çalışanlarına teşekkür ederken, sonuçların adaylar ve ailelerine hayırlı olmasını diledi.
Türkiye genelinde YKS'nin sona ermesi ardından YÖK Başkanı Erol Özvar, ilgili bakanlık ve kurum çalışanlarına teşekkür ederken, sonuçların adaylar ve ailelerine hayırlı olmasını diledi.
ANKARA (İGFA) - Yüksek Öğretim Kurumu Başkanı Erol Özvar, üç oturumda iki gün süren YKS'nın sona ermesi ardından sosyal medya hesabından paylaşımda bulundu.
YÖK Başkanı Özvar, sınav sürecini başarıyla yöneten ÖSYM’ye, Milli İstihbarat Teşkilatına, İçişleri Bakanlığına, Milli Eğitim Bakanlığı çalışanlarına ve emeği geçen herkese teşekkür etti.
Özvar, paylaşımında, sınav sonuçlarının tüm adaylar ve aileleri için hayırlı olmasını diledi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Onikişubat Belediyesi’nin Evlilik Okulu’nu tamamlayan ilk 50 çift sertifikalarını aldı
- Afşin’in Kırsal İnci Mahallesi’nin Yolları Büyükşehir ile Yenilendi
- Ağustos Fuarı Esnafını Bekliyor; Başvurular Başladı
- Kahramanmaraş'ta traktör devrildi! 50 yaşındaki sürücü hayatını kaybetti
- Başkan Görgel, AK Parti 180. Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı’na Katıldı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN

Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.