Dulkadiroğlu Belediyesi Temmuz Ayı Meclis Toplantısı Gerçekleştirildi

Dulkadiroğlu Belediyesi'nin olağan meclis toplantısı, Belediye Başkanı Mehmet Akpınar’ın başkanlığında gerçekleştirildi.
Toplantı gündem maddeleri öncesinde kısa bir değerlendirme yapan Başkan Akpınar, Dulkadiroğlu’nun gelişmesi, kalkınması ve metropol kimliğine yakışır bir hale gelmesi adına ortaya koydukları çabalardan bahsetti.
Başkan Akpınar, bu hedefler doğrultusunda tüm meclis üyeleri ile uyum içerisinde çalıştıklarını belirterek, katkılarından dolayı hepsine teşekkür etti. Ayrıca, belediyenin hizmetlerinin ve projelerinin başarıya ulaşmasında meclis üyelerinin desteğinin önemli olduğunu vurguladı.
Toplantıda, Dulkadiroğlu'nun geleceğine dair önemli kararlar alındı ve çeşitli projeler masaya yatırıldı. Başkan Akpınar, alınan kararların ilçenin daha yaşanabilir bir yer haline gelmesine katkı sağlayacağını ifade etti.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Andırın’ın Ana Arteri Göksun Caddesi Baştan Sona Yenileniyor
- Başkan Görgel; “Şehrimizin Her Noktasında Yoğun Bir Çalışma Yürütüyoruz”
- Başkan Görgel, Minik Öğrencileri Ağırladı
- Büyükşehir, Dulkadiroğlu Egemenlik Mahallesi’nde de Asfalt Mesaisine Başladı
- Büyükşehir’in Genç KAMEK Kurslarında Kayıt Zamanı; Başvurular Başladı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN

Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.